Zpět

On Earth as it is in advertising?

Název On Earth as it is in advertising? : moving from commercial hype to Gospel hope
Autor Sam Van Eman
Nakladatelství Grand Rapids : Brazos Press
Rok 2005
Fyzický popis 191 s. ; 22 cm
Jazyk dokumentu angličtina
ISBN 1-5874-136-x (brožováno)
Poznámka Obsahuje bibliografické odkazy
Kategorie Spiritualita
Uživatelské určení dospělí
Předmětová hesla křesťanská víra
reklama a propagace
křesťanský život
sociální procesy
křesťanství a kultura
populární kultura
Forma / žánr Pojednání. Stati.
Komentář – anotace Víme, jak svůdná dokáže být popkulturní reklama. Víme, že se nachází ve všech médiích. Možná víme i to, jak ovlivňuje naše nakupovací návyky. Přesto ji hltáme. Ne každá reklama je špatná, ale když poskytuje prázdné odpovědi na naše nejhlubší otázky, okrádá nás o sebeúctu, zaměňuje touhu s potřebou a odsunuje naše bližní do ústraní. Kniha hovoří o těchto následcích, utvářejících dnešní kulturu. Odhaluje, jak reklama napodobuje poselství evangelia tím, že špatně definuje identitu člověka a slibuje, že naplní základní lidské potřeby. A chce čtenáře inspirovat k tomu, aby si vybrali správnou cestu.
Signatury v knihovně 2722VAS380A

Podobné tituly

Walking wisely
Walking wisely
Charles F. Stanley
Interview with God
Interview with God
Reata Strickland
Here I am
Here I am
Quentin J. Schultze
Magnificent vision
Magnificent vision
Lloyd John Ogilvie
Setting down roots
Setting down roots
Eddie Hilburn
Airborne
Airborne
Jose Zayas
Real homeland security
Real homeland security
Richard D. Land
Simple hospitality
Simple hospitality
Jane Cabaniss Jarrell